Cestovat a poznávat

23.11.2020

Cestovat a poznávat - jedna z věcí, kterou bych chtěla podniknout, až na to přijde ten správný čas. Je tolik míst a kultur, které bych chtěla poznat ! Zrovna teď jsem měla být na dva týdny ve Stuttgartu a místo toho můj kufr smutní zastrčený v rohu.

Říkám si, že si přeci jenom ten Stuttgart vynahradím - sice jinak než byl původní záměr, kvůli kterému jsem tam měla jet a v jinou roční dobu, ale i tak si myslím, že to bude super ;) 

Nikdy jsem nebyla člověk, který by cestoval každý rok na dovolenou s rodiči (na dovolené jsme nebyli už pěkných pár let - tedy alespoň já ne, rodina na krátké ano) a rozhodně jsem nikdy moc necestovala do zahraničí. Většinou jsme to omezili na jednodenní výlety po Česku, občas Německu a Rakousku a další zahraniční cesty jsem se dostala 2x se školou (a vlastně jsme kdysi dávno jezdívali do termálů do Maďarska, ale to jsem byla opravdu malá a moc si to nepamatuji ......).

Poprvé jsem se pořádně do zahraničí dostala v 8.třídě, když jsme jeli na jazykový pobyt do Oxfordu a při tom jsme se 2x vydali do Londýna - miluju Bondovky a bavilo mě procházet se po místech, kde se natáčeli ;) Nejvíce mi však učarovalo The Natural History Museum London, kde jsem strávila několik hodin a stejně mi to nestačilo....  Doufám, že se mi někdy podaří strávit tam více času a pokochat se tou krásou pořádně.

Druhou cestou byl Berlín na střední škole, kde se mi také neskutečně líbilo a 4 dny mi na projití Berlína přišly opravdu málo (hlavně, když jeden z dní byl státní svátek a všude bylo zavřeno :D). 

To bylo shrnutí mých několika málo cest a nyní bych se chtěla dostat k tomu kam a proč bych chtěla cestovat. 

Proč ? Zajímá mě historie a ráda bych poznala nějaká nová místa, která ji mají bohatou - jak zahraniční tak i české památky (těch mám projitých až podezřele málo.....). Mám vyhlédnutou Vilu Tugendhat, která mě zajímá jak historicky, tak i architektonicky a pak několik hradů a zámků. Teď to bude znít jako velké klišé, ale miluji kávu a musím ji ochutnat všude ! Někdy mi to sice trvá několik let, když nějaké místo navštěvuji pravidelně a pak si říkám, proč jsem do té kavárny nezašla dřív.....

Mým takovým malým snem je jet někam sama a užívat si krásu těch památek a přírody - letos v létě jsem se přesvědčila, že cestování jen sama se sebou je super (byť to byla cesta jen na jednu akci, kde se za ty roky známe všichni ). A už nějakou dobu mám takovou vizi, že popadnu partu kamarádů a vydáme se na nějaké menší dobrodružství s batohem na zádech ;)

Zatím to jsou jen nápady a sny v mé hlavě, ale já si je hodlám ve svém životě splnit jako mnoho dalších. 

Clara

Zde mi můžete zanechat zpětnou vazbu.

A také cokoliv, co máte na srdci ;)

Děkuji Vám ;)

"Life begins after coffee."

          (Citát z mého hrnečku na kávu)

"Měníme se, protože musíme."

                                    (James T. Kirk)

"Abys mohl být dobrým vzorem pro ostatní, měl bys bys být tím nejlepším vzorem sám pro sebe."

                     (Jedna z mých myšlenek)

"Když vyloučíte nemožné, tak to, co zbude, musí být pravda."

                                               (Spock)

Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky