Na co koukám v čase vánočním

25.12.2020

Je tu vánoční čas a k němu se váže i spousta filmů s vánoční tematikou. Já jsem vybrala ty, které jsem někdy viděla (nejen letos) a pokusím se je Vám zreflektovat. 

Láska nebeská - 5*/5*  https://www.csfd.cz/film/43677-laska-nebeska/prehled/

Láska nebeská je snad můj nejoblíbenější vánoční film za posledních pár let. Miluju ty příběhy a hlavně miluju ten humor. Scény, které se ve filmu odehrávají jsou nezapomenutelné a celé Vánoce mi v hlavě hraje píseň Christmas is all around you od Billyho Macka.

Last Christmas - 3*/5* https://www.csfd.cz/film/670104-last-christmas/prehled/

Film, na který všude vidím samou chválu - mě osobně však trochu zklamal. Musím uznat, že celý příběh měl něco do sebe a měl poselství, ale nenadchlo mě zpracování tématu. Ze všeho nejvíc mi však vadil český dabing, který filmu dost ubíral na kvalitě - příště zkusím originál + titulky a uvidím.

Princezna z cukrárny - 4*/5*  https://www.csfd.cz/film/671406-princezna-z-cukrarny/prehled/

Film, který je docela blbost, ale člověk se u něj dosti nasměje ;) Poslední rok upouštím od filmů, které jsou pouze vtipné, ale mám ráda, když jsou kvalitní po všech stránkách (jsem náročný divák....). Tento film se mi však líbil a zasmála jsem se jako dlouho ne.

Sněží, sněží, sněží - 1*/5*  https://www.csfd.cz/film/404240-snezi-snezi/prehled/

Film, který osobně považuji za totální propadák. Knižní předlohu miluji a četla jsem ji nesčetněkrát, ale z filmu jsem byla zklamaná a zděšená zároveň. Nezůstalo v něm téměř nic z původního děje, charaktery postav byly kompletně překopané a zápletku jsem celý film hledala marně. Rovnou říkám sáhněte raději po knize a filmu se vyhněte velkým obloukem.

Anděl Páně - 5*/5*  https://www.csfd.cz/film/215414-andel-pane/prehled/

Moje nejoblíbenější česká vánoční pohádka, kterou Vám snad ani nemusím představovat ;) Už odmala doma každé Vánoce citujeme hlášky čerta Uriáše a anděla Petronela.

Anděl Páně 2 - 3*/5* https://www.csfd.cz/film/58799-andel-pane-2/prehled/

Pokračování známé české pohádky mě bohužel už tolik nenadchlo jako její první díl. Pohádka je velmi pěkně a precizně natočená, ale z nějakého důvodu mě bohužel nebaví :( Je to možná také tím, že si ji všichni všude pouští (minulý týden jsem ji viděla asi 4x) a mě už přijde ohraná...

Život je krásný - 5*/5* https://www.csfd.cz/film/1279-zivot-je-krasny/prehled/

Opět vánoční klasika, tentokrát z roku 1946. Film, na který jsem zapomněla (ale určitě jsem ho viděla, jelikož se mi některé části filmu vybavovali) a moc se mi líbil. Tento film má vše, co má správný film mít - zápletku, nádherné kostýmy, charismatické herce, určitý spád, skvělou hudbu a v neposlední řadě parádní celkové zpracování. 

A který z těchto filmů jste viděli Vy a jak byste ho hodnotili ? Nebo máte tip na nějaký jiný film s vánoční tematikou, který bych měla vidět ?

To je ode mne zatím vše a přeji Vám pohodové prožití svátků ;)

Clara

Zde mi můžete zanechat zpětnou vazbu.

A také cokoliv, co máte na srdci ;)

Děkuji Vám ;)

"Life begins after coffee."

          (Citát z mého hrnečku na kávu)

"Měníme se, protože musíme."

                                    (James T. Kirk)

"Abys mohl být dobrým vzorem pro ostatní, měl bys bys být tím nejlepším vzorem sám pro sebe."

                     (Jedna z mých myšlenek)

"Když vyloučíte nemožné, tak to, co zbude, musí být pravda."

                                               (Spock)

Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky