Proč jsem se rozhodla psát

08.11.2020

Proč jsem se rozhodla psát ? Otázka, kterou si možná budete v budoucnu pokládat a otázka, kterou bych si mohla položit i já.

Už od mala strašně ráda píšu - psala jsem jednostránkové příběhy na našem stolním počítači a pak je dávala každému číst. Když mi bylo asi tak 12, s kamarádkou jsme se rozhodli, že si založíme společný blog. Psali jsme o všem možném od kosmetiky (s odstupem času mi to přijde vtipné, jelikož ani teď nejsou moje líčící pokusy na nějaké extra úrovni - vlastně jen denní make-up a něco na "spešl" události), našich domácích mazlíčků, knížek, filmů až po tipy na učení a nějaké nápady na tvoření. Nevím, jak je to možné, ale ten blog tenkrát četlo opravdu docela dost lidí :D Jinak, najít už nejde, jelikož  i platforma, na které jsme ho měli už neexistuje....

Poslední asi rok se mi začaly hlavou honit různé myšlenky a nápady, které si zapisuju do svého deníku - není to klasický "deník" , ale takový blok na všechno - fotky, které si chci schovat na památku, citáty, které mě zaujaly, seznamy na balení, úkoly na další týden a seznam maturitní četby.... Mezi tím vším se však nachází moje aktuální myšlenky a pocity, které mě v daný den napadly. 

Tyto myšlenky většinou souvisejí s nějakým tématem, které se mi naskytlo a přišlo mi docela škoda, aby zůstaly jen u mne v šuplíku.

Vím, že je motivačních blogů (a hlavně instagramových profilů) hodně, ale já přemýšlím hlavně nad událostmi z mého života, které mě ovlivnily a někdy změnily můj pohled na věc. A že to jsou hodně obyčejné věci :D

Tento blog pro mě však není jen otázkou toho, abych Vám tu vtloukala do hlavy moje myšlenky, ale také je pro mne formou určité terapie (čtěte - vylévání si mého srdce do řádků textu) a koníčkem zároveň. Upřímně si řekněme, že ráda lidem předávám vědomosti a zároveň ráda píšu, tak proč to nespojit v jedno ;)

Na začátku jsem zmiňovala, že jsem začínala psaním krátkých příběhů, které píšu doteď. Abych byla upřímná, nepíšu je tak často a některé nespatří světlo světa (a mám k tomu dobré důvody). Některé ho však už spatřily, jelikož i já jsem propadla fenoménu zvanému Wattpad - nejsem žádná velká spisovatelka, ale když se pro něco nadchnu, jsem nezastavitelná.... Můj první příběh od jara dostává novou podobu, aby měl alespoň nějakou úroveň. 

No a někdy na jaře jsem se rozhodla založit si blog. Začala jsem ho psát pod jiným názvem a na jiné platformě. Původně to byl blog pouze o knihách a postupně jsem ho začala rozšiřovat. Vzápětí jsem však zjistila, že jsem s blogem celkově nespokojená a vlastně nevím jak dál. Články jsem proto vrátila do stavu konceptu a blog zel asi půl roku prázdnotou.

Někdy v září jsem se mu rozhodla dát šanci pod novým jménem, ale zklamala mě jaksi platforma, která byla nad mé technické a IT schopnosti, proto jsem se rozhodla svůj blog přesunout sem v novém formátu, ale s původním záměrem :)

Takže jsem zde a pokusím se Vám přidávat doufám, že pro Vás zajímavé články a občas můžu přidat i nějakou tu povídku, pokud by o to byl zájem ;)

Děkuji moc, že jste dočetli až do konce a užívejte krásných podzimních dní :)

Clara


Zde mi můžete zanechat zpětnou vazbu.

A také cokoliv, co máte na srdci ;)

Děkuji Vám ;)

"Life begins after coffee."

          (Citát z mého hrnečku na kávu)

"Měníme se, protože musíme."

                                    (James T. Kirk)

"Abys mohl být dobrým vzorem pro ostatní, měl bys bys být tím nejlepším vzorem sám pro sebe."

                     (Jedna z mých myšlenek)

"Když vyloučíte nemožné, tak to, co zbude, musí být pravda."

                                               (Spock)

Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky